Gå till innehållet
Svenska
Suomeksi
Talande webb
Om webbplatsen
Start
Om oss
Aktuellt
Kalender
Videor
Våra åsikter
Medlemsblad
Erfarenhetstalare
Boka en erfarenhetstalare
Södra Finland och Åland
Österbotten
Grupper
Borgå
Helsingfors
Jakobstad
Korsholm och Vasa
Närpes
Pargas
Raseborg
Åbo
Åland
Webbutik
Kampanjer
Lättläst och arbete 2019
Vardagshjältar 2020
Arbete 2021
Mobbning 2022
Funktionshinderservice 2023
Personalbrist 2024
Tillgänglighet 2025
Ekonomi 2026
Kontakt
Bli medlem
Bli handledare
Kandidater2019
Hans Snellman
1553711280
27.03.2019
kl. 20:28
Hans Snellman (SFP) från Karleby stöder vår kampanj. Med på bilden är även Jonas Jansson från Steg för Steg.
Kommentarer (0)
Kommentar
Signatur
Länk
Spamfilter
Skriv siffran 2 med bokstäver:
Ulf Stenman
Ulf Stenman (SFP) från Larsmo stöder vår kampanj. Med på bilden är även Jonas Jansson från Steg för Steg.
Läs mera »
Niclas Sjöskog
Niclas Sjöskog (SFP) från Pedersöre stöder vår kampanj. Med på bilden är även Jonas Jansson från Steg för Steg.
Läs mera »
Ida-Marie Jungell
Ida-Marie Jungell (SFP) från Jakobstad stöder vår kampanj. Med på bilden är även Jonas Jansson från Steg för Steg.
Läs mera »
Christoffer Ingo
Christoffer Ingo (SFP) från Korsholm stöder vår kampanj. Med på bilden är även Jonas Jansson från Steg för Steg.
Läs mera »
Anders Norrback
Anders Norrback (SFP) från Närpes stöder vår kampanj. Med på bilden är även Jonas Jansson från Steg för Steg.
Läs mera »
Helena Särkijärvi
Helena Särkijärvi (Gröna) stöder vår kampanj om att rätten till lättläst ska skriva in i lagen.
Läs mera »
Saara-Sofia Sirén
Riksdagsledamot Saara-Sofia Sirén (Saml) stöder vår kampanj. Med på bilden är även Anders Ranta-aho
Läs mera »
Lauri Kattelus
Åbo stadsstyrelses ordförande Lauri Kattelus (Saml) stöder vår kampanj. Med på bilden är även Anders Ranta-Aho.
Läs mera »
Kyösti Kurvinen
Kyösti Kurvinen (SDP) stöder vår kampanj. Med på bilden är även Annika, Niklas och Tiina från Steg för Steg.
Läs mera »
«
1
2
3
4
5
»